Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Мої роботи
Всього матеріалів в каталозі: 54 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 » |
№ 344/2013 від 25
червня 2013 року
Про Національну
стратегію розвитку освіти
в Україні на період
до 2021 року |
Про затвердження Плану
заходів Міністерства
освіти і науки,
молоді та спорту щодо
профілактики
правопорушень серед дітей та
учнівської молоді на
період до 2015 року |
Про
затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних
закладах усіх типів і форм власності Відповідно
до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242
«Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах
виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах
виконавчої влади», пункту
106 Положення
про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778, та з метою встановлення єдиних вимог до ведення
ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах |
ОРІЄНТОВНІ
КРИТЕРІЇ оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів ПОЯСНЮВАЛЬНА
ЗАПИСКА |
НАКАЗ м. Київ 14.08.2013 р. № 1176 |
Додаток 9 до Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх
навчальних закладах усіх типів і форм власності (пункт 1.2)
Перелік
типових документів, що обов’язково створюються під час діяльності загальноосвітніх навчальних закладів із
зазначенням строків зберігання |
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 23 листопада 2011 р. № 1392 Київ Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
|
МАТЕМАТИКА Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів Програму підготували: М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір |
1. Закон
України «Про освіту».
2. Закон
України «Про середню загальну освіту».
3. Національна
доктрина розвитку освіти.
4. Державна
національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). |
Математика в житті людини. Мета заняття: Узагальнювати знання та вміння учнів по роботі над розвитком математичної компетентності «Здатність створювати математичні моделі реальних ситуацій і знаходити за їх допомогою розв’язки задач», показати практичне значення математичних знань, зв'язок математики з іншими сферами життя, з майбутньою професією; розвивати інтерес учнів до математики, логічне мислення, активність, уміння застосовувати знання у нестандартних та змінених ситуаціях; виховувати пізнавальний інтерес до предмету, вміння працювати в команді. |
|
|
| | |